Известие

Collapse
No announcement yet.

В рейката ли е проблема?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • В рейката ли е проблема?

    Здравейте колеги,
    имам следното питане относно моята 155-ца. Нещо се разхлопа в предницата. Най много се усеща като карам по супер неравен път, ако нацеля някоя дупка сякаш не го чувам това тропане. Карах я в сервиза, предницата ми е повече от перфектна, казаха, че не е и от амортисьори. Та от известно време при по интензивно ползване на волана (например да се мъча да паркирам някъде) почват да се чуват някакви шумове от него. Когато не го въртя се чува нещо като изпаряване (знам ли как точно да го определя като звук, като от ютия примерно ), а като почна да го въртя се чува цвърчащ звук. Загуба на хидравлично масло сякаш няма. Доколкото четох, рейките се разхлопват, та идеята е след като видимо няма какво да тропа, волана ми дава някакви проблеми, дали проблема не в рейката?
    Благодаря предварително.
    Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V '94

  • #2
    Като начало смени хидравличната течност.
    Alfa Romeo 155 Super
    2.0 16V TS

    Comment


    • #3
      Сменена е преди няма и 1000км. Ще я водя скоро на доктор да видим какво е.
      Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V '94

      Comment


      • #4
        Задължително пиши после каква е била диагнозата, защото и аз съм със същите симптоми, а предницата е "бетон". Моите съмнения също са за хидравличната рейка...
        AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
        Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
          Задължително пиши после каква е била диагнозата, защото и аз съм със същите симптоми, а предницата е "бетон". Моите съмнения също са за хидравличната рейка...
          Няма проблем колега, но ще я карам на сервиз края на другата седмица. Чак тогава ше мога да ти кажа за какво става въпрос.
          Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V '94

          Comment


          • #6
            Вероятноста да е от рейката е голяма,отиди някъде да я проверят за луфтиве!
            156 2.0TS 155к.с.+ремап

            Comment


            • #7
              Ми рейката най-вероятно.А видя ли дали губи хидравлична течност ?
              Alfa 155 1.7,1.8 ex
              Alfa 166 2.4 3 ex
              155 1.8 MY 95 sport

              Comment


              • #8
                Така, както го описваш е сериозен въпроса.
                Ако не са накрайниците, защото точно те тропат по тоя начин , по неравни пътища, остават три неща.
                Разхлабени болтове на щангите или са им разбити тампоните(при вас не знам точно дали има тампони там).
                Рядко, но се случва: разхлабен болт на буталото на рейката. Това е най-опасно, защото започва на не завива в едната посока до край.
                И най-безобидното: луфт в червяка на рейката.
                Съскането е от клапана за ограничаване на налягането и не е опасно, но говори за проблем, когато не е навит волана докрай!
                Успех!
                И кажи после, какво е станало!
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #9
                  странно, при моята пък запъва волана когато е в изправено положение и искам да завъртя на дясно. Понякога запъва много леко ( като че прескача нещо), а понякога трябва да напъна повечко. Предницата е прегледана и регулирана преди седмица и сега и ОК, а проблема си го имам от преди. П.С. колата губи по малко хидравлична течност.
                  EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                  EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                  NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                    Рядко, но се случва: разхлабен болт на буталото на рейката. Това е най-опасно, защото започва на не завива в едната посока до край.
                    Има ли това как да се провери в "полеви условия"?
                    Питам защото ми направи впечатление, че в едната посока завива по-добре, но пък после видях в сервизното ръководство, че по заводски данни в едната посока радиуса на завиване е по-голям отколкото в другата посока.
                    AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                    Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от BiTurbo Покажи съобщение
                      Здравейте колеги,
                      имам следното питане относно моята 155-ца. Нещо се разхлопа в предницата. Най много се усеща като карам по супер неравен път, ако нацеля някоя дупка сякаш не го чувам това тропане. Карах я в сервиза, предницата ми е повече от перфектна, казаха, че не е и от амортисьори. Та от известно време при по интензивно ползване на волана (например да се мъча да паркирам някъде) почват да се чуват някакви шумове от него. Когато не го въртя се чува нещо като изпаряване (знам ли как точно да го определя като звук, като от ютия примерно ), а като почна да го въртя се чува цвърчащ звук. Загуба на хидравлично масло сякаш няма. Доколкото четох, рейките се разхлопват, та идеята е след като видимо няма какво да тропа, волана ми дава някакви проблеми, дали проблема не в рейката?
                      Благодаря предварително.
                      Нещо дребно... откачи биалетките и виж как са тампоните на стабилизиращата щанга...
                      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                      Comment


                      • #12
                        Незнам какъв е проблема на колегата......но по мой впечатления - рейката и кормилните накрайници са най здравите неща по предницата на 155
                        По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                        https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                        Comment


                        • #13
                          Според мен имаш въздух, обезвъздуши си хидравликата. Дребните въздушни мехурчета звучат по същия начин, който описваш. Много неприятно се чува от волана, все едно ври под емблемата. Има тема как се обезвъздушава системата.
                          Alfa 155 2.0TS 8V '93
                          sigpic
                          VW LADAVAGEN '81
                          CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                            Нещо дребно... откачи биалетките и виж как са тампоните на стабилизиращата щанга...
                            Всичко гледайте
                            Алфа 155 е последнатан след 33.
                            Истинските алфи
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                              Алфа 155 е последната след 33.
                              Истинските алфи
                              Мале колега, ако те видят "колегите" със 145/6 к'во си написал -ще те изядат с парцалите, и ще те нарочат за сектант и отцепник като нас !
                              Евала за арната приказка обаче !!!
                              155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                              Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                              Comment

                              Working...
                              X